Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Bolerosaft.dk / en del af Helms Entreprise ApS
CVR-nr. 35889647
Holbergsvej 10
4293 Dianalund
Mailadresse.: bolero.saft@gmail.com
Telefonnummer.: 31 99 71 00
 
Betaling
Vi modtager følgende kort i webshoppen: Dankort, Visa/Visa Electron/VPay, Mastercard/Maestro, JBC.
Vi modtager Bankoverførsel på: Bank konto : 9888 526151 (Ved betaling med Bankoverførsel kontakt venligst vores kundeservice på tlf.: 31 99 71 00 og aftal nærmere) Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.  
Mobil pay: 729919
 
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
Altid forudbetaling før varerne kan sendes.
 
Fragt
Afhent i butikken i Dianalund 0 Kr.
Afhentning på vores adresse efter aftale (Butik & lager har indgang fra Rolighedsvej, der er ikke faste åbningstider, men efter aftale, kontakt vores kundeservice).
Postnord til pakkeshop/pakkeboks 39 Kr. for ordre op til 299 Kr. efter div rabatter er trukket fra,
Ved bestilling for 300 Kr. og derover, sendes der fragfrit med Postnord til pakkeshop/pakkeboks.
Alle ordre sendes til nærmeste pakkeshop/pakkeboks, som du selv vælger når du bestiller i webshoppen.
Ønskes levering med Postnord til privat adresse / Job adresse frafalder fri fragt og prisen vil være 60 kr. Er der ingen på adressen vil pakken blive leveret til en pakkeshop eller pakkeboks. Har du modtagerflex stilles pakken på det aftalte sted og du vil modtage et billede fra Postnord og ansvaret for pakken er herefter dit og Bolerosaft.dk vil herefter ikke være erstatnings forpligtet.
Varer afsendes indenfor 1-3 hverdage efter modtaget betaling.
Ved uafhentet pakker tillægges gebyr på 100 Kr. for fremsendelse igen til pakkeshop.
Ved uafhentet pakker tillægges gebyr på 100 Kr. for fremsendelse igen til privat adresse.
Alle uafhentet og returnerede pakker der refunderes fratrækkes gebyr på 100 Kr.
 
Alle gebyrer er til dækning af vores udgifter til Postnord.
 
Nedsatte varer refunderes ikke.
 
Ved forsendelse til andre lande end Danmark, kontakt da vores kundeservice på tlf.: 31 99 71 00 eller e-mail.: bolero.saft@gmail.com

Fortrydelsesret

Bolerosaft Pulver:
Du har ingen fortrydelsesret ved køb af Bolerosaft da det høre under levnedsmidler og husholdningsvarer, herunder fødevarer, idet fortrydelsesretten efter forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2 ikke gælder for levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældes hurtigt.
 
Tilbehør:
Ved køb af tilbehør er der 14 dages fortrydelsesret,  kontakt da vores kundeservice på tlf.: 31 99 71 00 eller e-mail.: bolero.saft@gmail.com
Er varen pakket ud og taget i brug bortfalder fortrydelsesretten.
 
Returnering:
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, dog uden leveringsomkostninger. Vi refundere hurtigst muligt, så snart vi har modtaget varen retur. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Varen sendes til:
Bolerosaft.dk
Holbergsvej 10
4293 Dianalund
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
 
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale, kontakt os på tlf.: 31 99 71 00 og aftal nærmere.
 
Reklamationsret
Kontakt vores kundeservice på tlf.: 31 99 71 00 eller på e-mail.: bolero.saft@gmail.com
 
Bolerosaft Pulver:
Du har reklamationsret frem til produktets holdbarhedsdato. Efter produktets udløbsdato, frafalder reklamationsretten.
 
Tilbehør:
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi sender dig en retur label.
 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
 
Varen sendes til:
Bolerosaft.dk
Holbergsvej 10
4293 Dianalund
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
 
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse (ved køb i webshoppen skal der bruges Dansk telefon nummer).
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger til Postnord, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Bolerosaft.dk / en del af Helms Entreprise ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Postnord behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
 
Den dataansvarlige på Bolerosaft.dk er Christina Ingberg.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: bolero.saft@gmail.com
 
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Christina Ingberg på tlf.: 31 99 71 00
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
 
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk 
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
© Copyright Bolerosaft.dk – Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20.12-2023